הורה מלווה - תוכנה ברכב תודיע להורים על עבירות ילדיהם
	
	
	
	
		
			
		
	

	
	
	
	
	
      
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
		
		
		
	
	
	
	






אתר תאונות דרכים - "הורה מלווה" הוא קמפיין שיווקי בעל אג'נדרה חברתית, המסייע להורים להלחם בתאונות רכב של ילדיהם. כיצד עושים זאת? קראו.
הורה מלווה - תוכנה ברכב תודיע להורים על עבירות ילדיהם
x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
03-7369254
חיפוש באתר
מאמרים אחרונים

''הורה מלווה'' - קמפיין למלחמה בתאונות צעירים

Hebrew
  

תוכנית הורה מלווה לצעירים - סונולסונול מקבוצת עזריאלי יוצאת בקמפיין שיווקי בעל מאפיינים חברתיים ותרומה לקהילה.

לפרוייקט המדובר קוראים "הורה מלווה" והוא מתבצע בשיתוף פעולה עם חברת הביטוח מנורה, וכך זה עובד:

חברת סנסומטיקס פיתחה תוכנה המורכבת ברכב ומעבירה מידע לגבי מאפייני הנהיגה בזמן אמת.

את המידע הזה ניתן לקבל דרך המחשב האישי בעזרת סיסמא ושם משתמש. התוכנה נועדה לכולם אולם יעילה בעיקר להורים המעוניינים לעקוב ולנטר את הנהיגה של ילדיהם הצעירים.

בעזרת התוכנה ההורה המודאג יכול לדעת בוודאות מתי הילד שלו נוהג בפראות, תוך מהירות מופרזת ואפילו עייף ונוטה לנמנום.

סונול מאמינה כי התוכנה המתוחכמת הזו יכולה להציל חיים רבים, למגר נפגעים כתוצאה מתאונות, לשפר את נהיגת הצעירים ולגרום להורים להיות יותר רגועים.

לקריאה נוספת: חינוך מונע ושיפור תרבות הנהיגה בישראל

בסונול מדגישים כי גם הנהגים הצעירים ייהנו מהפרוייקט שכן בצורה זו לא יחששו ההורים לתת את המכונית לילדם, נהג חדש על הכביש.

הטבות ביטוח להורים שעוקבים אחרי ילדיהם בכביש

כאמור, פרוייקט הורה מלווה מבוצע בשיתוף פעולה עם חברת הביטוח מנורה. למעשה, הורה או כל אדם שיתקין את התוכנה במכוניתו יוכל ליהנות מהנחה של עד 25% ממחיר ביטוח הרכב, חיסכון נאה לכל הדיעות.

אמנם התקנת התוכנה כרוכה בתשלום חד פעמי, אולם החיסכון הכללי, השקט הנפשי והיכולת לפקח ולעקוב אחר הנהיגה של הילדים מעפילה על ההוצאה הכספית הנדרשת.

קמפיין חברתי או שיווקי?

קמפיין הורה מלווה הוא קמפיין שיווקי הנועד למתג את סונול כחברה המעורבת בקהילה ובעלת אג'נדה חברתית ברורה.

שאלת האינטרס הכלכלי של החברה צריכה להישאל בצורה אובייקטיבית ותוך התייחסות לחברות אחרות אשר בוחרות בנתיב החברתי על מנת למתג את עצמן.

אין ספק כי הקשר בין הון לאג'נדה חברתית התפתח רק בשנים האחרונות מתוך הידיעה כי תרומה לקהילה משרת את תדמית החברה והופכת אותה יותר נגישה, ובהכרח יותר רווחית. אולם, האם יש בכך טעם לפגם?

דעות קיימות לכאן ולכאן, אולם יש להתחשב בתרומה של החברה לערכים חברתיים ובדגש על שיפור תרבות הנהיגה בישראל.

קיראו: עמותת אור ירוק לישפור תרבות הנהיגה בישראל

בסונול מאמינים באמת ובתמים כי תוכנת הורה מלווה אכן תפחית את שיעור תאונות דרכים בהם מעורבים נהגים צעירים.

בנוסף, חברת סונול מדגישה כי היא מעורבת בפרוייקטים רבים אשר להם מאפיינים חברתיים לגמרי.

כלכלה וקהילה

ארגונים חברתיים זקוקים לבעלי ההון ולחברות גדולות על מנת לקדם רעיונות חברתיים.

הפרקטיקה הטמונה בכל רעיון חברתי זקוקה למימון כלכלי על מנת לצאת לפועל. כך גם בתחום תאונות הדרכים ותרבות הנהיגה בישראל.

בעזרת חברות כמו סונול שלהן תקציב שיווק ופרסום גדול, ניתן להביא רעיונות על בטיחות בדרכים אל הציבור הרחב.

בנוסף, הידיעה כי יש גב כלכלי נותנת מוטיבציה, משפרת את המחקר ומאפשרת מרחב רעיוני וביצועי גבוה.

שאלות אודות הקשר בין הון לחברה מוסיפות להשאל ועמן גם שאלות אודות פרטיות שמעלה פרויקט זה, אשר מאפשר מעקב אחר אנשים בגירים.

למרות זאת, השורה התחתונה מוסיפה להיות מספר ההרוגים בכבישים ואפשרויות המניעה העומדות בפנינו.

לייעוץ אישי לנפגעי תאונות דרכים לחץ כאן